:)

”Ha aggódsz, vagy valami bajod van – irány a kávéház!”
Peter Altenberg 1922

2012. október 15., hétfő



Nem hagyott nyugodni a minta...Bár még a kezdésig van 3 hónap, kiöltögettem  a hétvégén és a keretből is csináltam valamennyit...abból csak mutatóba:).
Az anyag az 16-os mézszínű aida, nekem nagyon tetszik a színe, ide illőnek találom.Még gondolkodom, hogy a keretnél az üres kis négyzeteket kihímezzem-e, szerintem így is jól mutatna...:)
Persze, most jön majd a sziszifuszi munka, a keret elkészítése...Jó monoton lesz...:)
Az első kép mobillal készült,és még nincs rajta kontúr...Hát, igen,  itt is az i-re a pontot  a kontúrozás teszi fel.:)


4 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lesz. A kontúr valóban nagyot dob rajta. A keretrésznél én is azon gondolkozom, hogy nem töltöm ki teljesen

    VálaszTörlés
  2. Sziasztok!

    Ne haragudjatok, hogy beleszólok, csak a saját véleményemet szeretném megosztani veletek!

    Én semmiképpen sem hagynám a világos színt ki a keretből. Az rontaná az összhatást! Mivel színes anyagot választottál Kriszti, én javaslom neked azt, hogy válassz egy kicsit sötétebb színt a keretbe , mégpedig olyat ami harmonizál a képpel.nem kell ragaszkodni az eredetihez. Most, hogy még csak egy mintát látsz a kendőn, nem nagy a látvány, de ha már több minta is rajta lesz a kendőn, hidd el, hiányozni fog az a másik szín a keretből!

    Amúgy pedig nagyon szép Aidát sikerült választanod ehhez a képhez! Nekem már most nagyon tetszik!! :)

    VálaszTörlés
  3. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  4. Noémi , köszönöm a véleményed! Hallgatok rád, kitöltöm színnel mindenképpen:), csak a monotónia miatt gondoltam, elhagyom...De tényleg jobban fog úgy kinézni!:)

    VálaszTörlés